کانون قرآن

تشکل دانش آموزی کانون قرآن دبیرستان شهید دستغیب 1 شیراز

تشکل دانش آموزی کانون قرآن دبیرستان شهید دستغیب 1 شیراز

>
به ما امتیاز دهید .
کانون قرآن
کانون در شبکه های اجتماعی



آخرین مطالب

Unknown

يكشنبه, ۳ آبان ۱۳۸۸، ۱۱:۴۰ ق.ظ
 
5 عکاس برتر حیات وحش 2009
جام جم آنلاین: موسسه وئولیا(Veolia Environment Wildlife ) که در حفظ حیات وحش فعالیت می کند هر سال در بین صدها عکس برگزیده حیات وحش در 5 بخش مختلف برترین عکاس های حیات وحش را معرفی می کند. در سال 2009 این موسسه 5 عکاس برتر را معرفی کرده است. در گزارش های بعدی تلاش خواهد شد تا مجموعه ای از این عکس ها در گزارش های تصویری ارائه شود. 5 عکاس برتر حیات وحش 2009 .
ایگور اشپیلنوک این عکس را با کمک ریکسا گربه جنگجو و شجاعش گرفت و در بخش باغ خانگی و حیات وحش برای این عکس عنوان بهترین عکاس را به دست آورد.
فرگوس جیل جایزه جوان ترین عکاس حیات وحش سال را برای این عکس که صحنه درگیری کوتاه اما غم انگیز دو قناری نر سر زرد است را کسب کرد.
اورماس تارتس که عکس این ساس برفی که در میان برف به مسیرش ادامه می دهد را گرفته در بخش جانوران در زیستگاه‌شان به عنوان عکاس برتر این بخش شناخته شد.
خوسه لوئیس رودریگز برنده اصلی برترین عکاس حیات وحش 2009 با این عکس رویاهای داوران را تسخیر کرد. عکس یک گرگ که سال ها برای گرفتن چنین عکسی انتظارکشیده بود.
تام شاندی برنده جایزه ویژه جرالد دورل در بخش گونه های در معرض انقراض برای گرفتن عکس این جگوار ( پلنگ آمریکای جنوبی) درساحل رود ریو پاراگوئه در جنگل آمازون برزیل و در نزدیکی مرز با پاراگوئه شد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۸/۰۳
HDI

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی