کانون قرآن

تشکل دانش آموزی کانون قرآن دبیرستان شهید دستغیب 1 شیراز

تشکل دانش آموزی کانون قرآن دبیرستان شهید دستغیب 1 شیراز

>
به ما امتیاز دهید .
کانون قرآن
کانون در شبکه های اجتماعی



آخرین مطالب

۶ مطلب در خرداد ۱۳۸۹ ثبت شده است

شکایت شیطان به دانیال نبی

وسوسه شیطان

گویند در زمان دانیال نبى یک روز مردى پیش او آمد و گفت: اى دانیال امان از دست شیطان ، دانیال پرسید: مگر شیطان چه کرده ؟ مرد گفت : هیچى ، از یک طرف شما انبیاء و اولیاء به ما درس دین و اخلاق مى دهید و از طرف دیگر شیطان نمى گذارد رفتار ما درست باشد، کار خوب بکنیم و از بدی ها دورى نماییم . دانیال پرسید: چطور نمى گذارد؟ آیا لشکر مى کشد و با شما جنگ مى کند و شما را مجبور مى کند که کار بد کنید. مرد گفت : نه ، این طور که نه ، ولى دایم ما را وسوسه مى کند، کارهاى بد را در نظر ما جلوه مى دهد. شب و روز، ما را فریب مى دهد و نمى گذارد دیندار و درست کردار باشیم .

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ خرداد ۸۹ ، ۲۱:۳۹
HDI

سنگ های دره مرگ در ایالات متحده آمریکا خودبخود و بدون دخالت عامل انسانی یا غیر انسانی به طور مرموزی حرکت می کنند

  حرکت اسرار آمیز سنگ ها در دره مرگ !

"دره مرگ" منطقه ای در کالیفرنای جنوبی، نزدیک صحرای نوادا در آمریکای شمالی است که طول آن 225 کیلومتر و پهنایش بین 8 تا 24 کیلومتر است. این منطقه پست ترین نقطه در نیمکره غربی جهان نیز به شمار می آید. ارتفاع پست ترین قسمت آن 86 متر پایین تر از سطح آب های آزاد است. در سال 1849، گروه بزرگی از جویندگان طلا به این منطقه هجوم آوردند و بسیاری از آنان در اثر گرما، تشنگی و خستگی بیش از حد، از پای درآمدند. به همین علت، این منطقه را دره مرگ نامیده اند.
در تابستان، دمای این منطقه به 50 درجه می رسد و گزارش شده است که در سال 1913 دمایش به 6/56 درجه نیز رسیده بود. این دره، زمستان ها هوای ملایمی دارد. اما دمای شب های زمستانی آن گاهی زیر صفر است. در نقاط مختلف این دره، آبگیرهای نمکی، نمکزارها و تپه های آتشفشانی عجیبی دیده می شود. با وجود این، خرگوش ها، موش ها، کانگوروها، مارمولک ها و جانوران صحرایی بسیاری در آن زندگی می کنند. با شروع بارندگی های اندک بهاری، نیز انواع گل های وحشی، علف و بوته هایی که با زمین های نمکی سازگارند، در آن ظاهر می شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ خرداد ۸۹ ، ۱۹:۴۳
HDI

    سلام دوستان امیدوارم ایام امتحانات را خوب پشت سر بگذارید.


متاسفانه تا آخر امتحانات قادر به همراهی شما نخواهیم بود.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ خرداد ۸۹ ، ۱۹:۱۴
HDI
می خواست از خانه بیرون برود. در ظرف آبی نگاه کرد و موهایش را شانه نمود. با خودم فکر کردم : « او پیامبر خداست و بهترین مخلوقات او ، چه نیازی است به این کار؟» نتوانستم ساکت بمانم. آنچه در فکرم گذشت به زبان آوردم. درجوابم گفت: « خداوند دوست دارد بنده اش وقتی به دیدن برادران خود می رود منظم و زیبا باشد.»
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ خرداد ۸۹ ، ۲۱:۰۶
HDI
مسابقه ی مهربانی 
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ خرداد ۸۹ ، ۲۱:۰۱
HDI
کم ولی همیشه

نزد عایشه بودم که پیامبر (ص) وارد اتاق شدند. عایشه خواست مرا معرّفی نماید،گفت:« این زنی است از قبیله بنی اسد که چند شبی است بخاطر عبادت تا صبح نخوابیده است.» ...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ خرداد ۸۹ ، ۲۰:۵۶
HDI