کانون قرآن

تشکل دانش آموزی کانون قرآن دبیرستان شهید دستغیب 1 شیراز

تشکل دانش آموزی کانون قرآن دبیرستان شهید دستغیب 1 شیراز

>
به ما امتیاز دهید .
کانون قرآن
کانون در شبکه های اجتماعی



آخرین مطالب

ولادت امام حسین(ع)

چهارشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۴۹ ق.ظ

مولودی شور

بازم شب و ستاره، هوا مثه بهاره          دلا پُره شراره، چشا همه خماره
میتابه از پشت ابرا، ماهِ تموم شبای من               میریزه قطره قطره مِی از لبهای من
                         لبریزه اشکِ شوق امشب

از چشمای من       ای آقای من         دین و دنیای من
دریاب منه بی دست و پا رو                  ارباب بیا ببر دلا رو
مهتاب نورانی کن شبا رو              ستاره ها رو

بازم شب و سپیده، بازم شبه اُمیده                   بوی خدا رسیده، گل علی دمیده
قلب پیغمبر بیتابه برا قدمِ یه دُردونه                 توی چشمای اهل خونه جشنِ بارونه
                                       روی نوزادی که مثل
          زهرا می مونه               وقتی خندونه                جلوۀ خاتونه
بارون بیا بیار بهار و                    مجنون صدا کن عاشقا رو
   گردون بیا ببین خدا            رو جمال یار و

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی