کانون قرآن

تشکل دانش آموزی کانون قرآن دبیرستان شهید دستغیب 1 شیراز

تشکل دانش آموزی کانون قرآن دبیرستان شهید دستغیب 1 شیراز

>
به ما امتیاز دهید .
کانون قرآن
کانون در شبکه های اجتماعی



آخرین مطالب

مسابقه ی مهربانی

جمعه, ۷ خرداد ۱۳۸۹، ۰۹:۰۱ ب.ظ

هر چه اصرار کردم راضی نشد. گفتم: «ای پیامبر خدا ، پدر و مادرم فدایتان ، این کار را نکنید.» اصرار فایده نداشت. وقتی پیامبر (ص) غسل می کردند ، من پیراهنی در مقابل ایشان گرفتم تا پوشیده باشند و حالا که من مشغول غسل بودم پیامبر (ص) می خواستند همین کار را انجام دهند و اصرار من هم فایده ای نداشت. کارم که تمام شد ایشان فرمودند: « ای حذیفه! از دو نفری که همراهند ، خداوند کسی را که با رفیقش مهربان تر است بیشتر دوست دارد.»

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۳/۰۷
HDI

نظرات  (۱)

سلام خوبی لینک باکس ما تازه شروع به کار کرده اگه تمایل به
افزایش بازدید وبلاگت داشتی باکس ما رو قرار بده بعد لینک خودتون رو ارسال کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی