کانون قرآن

تشکل دانش آموزی کانون قرآن دبیرستان شهید دستغیب 1 شیراز

تشکل دانش آموزی کانون قرآن دبیرستان شهید دستغیب 1 شیراز

>
به ما امتیاز دهید .
کانون قرآن
کانون در شبکه های اجتماعی



آخرین مطالب

شروع

سه شنبه, ۳ آذر ۱۳۸۸، ۰۱:۴۱ ق.ظ
Yahoo! Messenger:

YMS10_p30download.com.jpg
دریافت Yahoo! Messenger مانند محصولات گوگل از طریق آی پی های ایران امکان پذیر نمی باشد، که در اینجا شما می توانید نسخه ی جدید و نهایی این نرم افزار محبوب را از پی سی دانلود دریافت نمائید.
کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و ... از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود. در نسخه های جدید که از سوی یاهو ارائه شده است امکاناتی از قبیل سازگاری با دو مسنجر محبوب دیگر یعنی MSN Messenger و Google Talk اضافه گردیده است . چند پوسته جدید و زیبا باعث تغییراتی در این مسنجر شده است . تقویت صدا برای چت به صورت صوتی ، بازی با دوستان در یاهو مسنجر ، رادیو زیبا و چندین و چند قابلیت که باید خودتان تجربه کنید.
امکانات مهم اضافه شده در  این نسخه از یاهو مسنجر یکی امکان به اشتراک گذاری عکس های موجود در اکانت Flickr شما و دیگری امکان به اشتراک گذاری ویدیو در داخل پنجره چت از سایت های محبوب به اشتراک گذاری ویدیو می باشند. نکته جالب اینجاست که این ویدیوها رو با استفاده از پلیر خود یاهو مسنجر در داخل همان پنجره پخش می شود و احتیاج به باز کردن صفحه جداگانه نیست!

قابلیت های کلیدی نرم افزار Yahoo! Messenger 10.0.0.1102 Final:
- اشتراک گذاری ویدیو در داخل پنجره چت از سایت های محبوب به اشتراک گذاری ویدیو
- نحوه جدید قرار گرفتن Statue ها و امکان استفاده از شکلک ها در قسمت Status
- اسکن خودکار فایل های انتقالی با آنتی ویروس قدرتمند نورتون
-  نمایش عکس‌های فلیکر به صورت یک اسلاید شو
- ارسال SMS ‌به تلفن‌های موبایل دوستان
- ارتقای گرافیک لیست دوستان
- تلفیق با نرم افزار پیغام رسان مایکروسافت Windows Live (MSN) Messenger، شما می توانید آی دی MSN دوستان خود را در یاهو مسنجر اضافه کنید و از وضعیت آنلاین بودن آنها مطلع شوید و با آن ها چت کنید!
- امکان ارسال و دریافت فایل هایی تا سقف 2 گیگا بایت از طریق مسنجر
- تماس رایگان تلفنی بین دو کامپیوتر (PC-to-PC) و تماس بین کامپیوتر و تلفن با کمترین هزینه
- فوروارد تماس به ارئه‌دهندگان خدمات VoIP
- پلاگین (Plugins) های ویژه برای Yahoo! services, eBay, Amazon.com
- داشتن پوسته‌های جدید
- خندانک‌های جدید

- پشتیبانی اختصاصی از ویندوز 7

قیمت: رایگان!
پسورد: www.p30download.com
دانلود نسخه 10 - 15.8 مگابایت | لینک کمکی
دانلود نسخه 9 - 13.9 مگابایت | لینک کمکی
سایت سازنده
لینک منبع

 

VMWARE Workstation 7:

1

vmware7_p30download.com.jpgشاید تا به حال اتفاق افتاده باشد روبه روی رایانه تان بنشینید و در دل آرزو کنید کاش رایانه تان یک خواهر یا برادر دیگر هم داشت تا هم او تنها نبود و هم شما ... نرم افزاری را که نوشته اید تحت شبکه تست کنید و ببینید جواب می دهد یا خیر. بدون این که نیازی به دوباره بوت کردن رایانه تان باشد، به یک سیستم عامل دیگر به طور همزمان دسترسی داشته باشید.
نرم افزار جدیدی را که اصلا نمی دانید قرار است چه بلایی سر سیستم شما بیاورد، قبلا روی آن دیگری امتحان می کردید. به کشت ویروسهایی بپردازید که فقط برای ارتقای سطح امنیت سیستم های رایانه ای و پیدا کردن چالشهای نرم افزاری مبادرت به تولید آنها کرده اید. و ... همه اینها با برپایی یک ایستگاه کاری مجازی امکان پذیر است. با ایستگاه کاری VMware آشنا شوید:

ایستگاه کاری VMware چیست؟
VMware نرم افزار قدرتمند ماشین مجازی ، طراحی شده برای توسعه دهندگان نرم افزارها و مدیران سیستم و کسانی است که می خواهند در ساختار نرم افزاری شان تغییرات اساسی بدهند، نرم افزار تست کنند و خلاصه هر کاری که فکرش را بکنید.
این نرم افزار با قدمت بیش از 5 سال و برنده شدن بیش از یک دو جین جوایز بزرگ محصولات نرم افزاری ، توسعه دهندگان نرم افزار را قادر می کند، پیچیده ترین برنامه های تحت شبکه را که در ویندوزهای مایکروسافت ، Linux یا Net ware اجرا می شوند روی تنها یک رایانه desktop، اجرا کنند.
خصیصه های ویژه ای نظیر: شبکه بندی مجازی (Virtural Networking) انجام تراکنشها به صورت زنده و Real time به اشتراک گذاری پوشه ها و drag and drop پشتیبانی از ( PXE محیط اجرای از پیش بوت شده) از VMware یک وسیله ضروری برای توسعه دهندگان IT و مدیران سیستم ها ساخته است.

ایستگاه کاری VMware چگونه مورد استفاده قرار می گیرد؟
این نرم افزار با میلیون ها کاربر در سراسر دنیا، کارایی را در تولید نرم افزارها بهبود می بخشد، هزینه ها را کاهش می دهد و انعطاف پذیری را بالا می برد و راه امن تری را برای جواب گرفتن از برنامه ها پیش پای ما می گذارد.
نصب VMware روی رایانه رومیزی تان اولین گام برای انتقال ساختار IT موجود به یک ساختار مجازی است. با ایستگاه کاری VMware غیر از ساده کردن عملیات توسعه و تست نرم افزار و سرعت بخشیدن به توسعه برنامه های کاربردی ، سازگاری برنامه های کاربردی و اجرای عملی مهاجرت از یک سیستم عامل به سیستم عامل دیگر را تضمین می کند و امکان امتحان این که آیا این نقل و انتقال و تعویض سیستم عامل ، زیانی برای شبکه یا سایر نرم افزارهای کاربردی در حال اجرا دارد یا خیر را به شما می دهد.

ایستگاه کاری VMware چگونه کار می کند؟
این ایستگاه کاری با فعال سازی چند سیستم عامل و برنامه های کاربردی مربوط به آنها به طور همزمان روی یک ماشین فیزیکی منفرد، عمل می کند.
سیستم عاملها به همراه نرم افزار های کاربردیشان در ماشین مجازی همگی روی یک قطعه از سخت افزار نشسته اند. لایه مجازی سازی VMware، منابع سخت افزار فیزیکی را به منابع ماشین مجازی می نگارد به طوری که انگار هر ماشین مجازی ، پردازنده ، حافظه و دیسک و ابزارهای O/I ویژه خود را دارد و همگی مطابق استاندارد رایانه های X86هستند.
به کمک ایستگاه کاری VMware شبکه های مجازی پیچیده ای راه اندازی می کنید و انواع نرم افزارها را در هر محیطی که می خواهید به طور همزمان اجرا کنید و همه اینها را یکجا روی سیستم خود انجام دهید.
بدون نیاز به انجام عملیات پارتیشن بندی دوباره دیسک و سیستم عاملی جدید نصب کنید و بدون این که سیستم را از نو بوت کنید بین سیستم عامل های نصب شده روی رایانه تان سوئیچ کنید.

دیگر قابلیت های نرم افزار:
- قابلیت اجرای برنامه ها ی سویچ تنها با drag and drop
- پشتیبانی کامل و هماهنگ از PXE
- مدیریت چند رده ای موقعیتها
- پیکربندی نرم افزار بصورتهای شبکه مجازی، تصاویر زنده
- اجرای یکپارچه ویندوز, لینوکس,Netware, Solaris X86 به صورت شبکه مجازی
- پشتیبانی از ویندوز Vista
- قابلیت نمایش چندین مونیتور
- پشتیبانی از MP3 Players وUSB 2 Devices
- قابلیت پشتیبانی سیستم های 32 بیتی و 64 بیتی در محیط لینوکس و ویندوز
- قابلیت نمایش سیستم عامل قبل از اجرای آن
- محیط پیشرانه مستحکم و قدرتمند با بافت بیسیک

ویژگی های جدید نسخه 7.0.0.203739:
- پشتیبانی از ویندوز 7
- درایور جدید گرافیکی WDDM برای ویندوز 7
- OpenGL و Shader Model 3.0 برای ویندوز xp و ویندوز vista
- پشتیبانی از VMware vSphere 4 به عنوان guest OS
- پیکربندی سیستم های مجازی برای استفاده ار cpuهای چند هسته ای
- پرینت در سیستم مجازی بدون نیاز به نصب درایور پرینتر با استفاده از ThinPrint
- امنیت ماشین های مجازی با 128bit- encryption
- و...

سریال:

ZY5WK-6RWD4-H851Q-8QP5T-P3RGA

AC5E8-4CFD2-H81ZZ-DQXZC-Y2HF0

UF1N8-2JG8P-M85HQ-AMMG9-XLKC6

FF3WH-0EF42-481CZ-W5Q59-W62G6

GY7XR-FYZ54-M89WQ-0NP5X-MA8CA

 

قیمت: 189 دلار آمریکا
پسورد: www.p30download.com

 دانلود - سرور راپید شیر
497 مگابایت (بخش اول) | دوم | سوم

دانلود - سرور دانلود مستقیم
497 مگابایت (بخش اول) | دوم | سوم

تصاویر محیط نرم افزار
سایت سازنده
لینک منبع

کتاب های دارن شان:

دانلود همه جور رمان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۹/۰۳
HDI

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی